یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
رهبر معظم انقلاب فرمودند: من در جزييات مذاکرات مداخله نمي‌کنم اما خطوط قرمزي وجود دارد که بايد رعايت شوند و مسئولان هم موظف به رعايت اين خطوط قرمز هستند و نبايد از فضاسازي‌ها و تهديدهاي دشمن هم به خود هراسي راه دهند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(چهارشنبه) در اجتماع پر شکوه دهها هزار نفر از فرماندهان بسيج، بسيج را مظهر ثبات، افتخار و ابهت نظام اسلامي برشمردند و با تبيين ويژگيها و روشهاي فريبکارانه و حق ناپذير استکبار جهاني و در رأس آن آمريکا، ايستادگي و اقتدار ملت را تنها راه مأيوس شدن دشمن برشمردند و با تأکيد بر حمايت قطعي از دولت و مسؤلان افزودند: در بحث هسته اي خطوط قرمز بايد رعايت شود و از حقوق ملت، حتي يک قدم عقب نشيني نشود.
حضرت آيت الله خامنه اي در اين اجتماع عظيم، بسيج را مظهر عظمت ملت ايران و نيروي کارآمد دروني کشور دانستند و تاکيد کردند: بسيج، براي دوستان نظام و انقلاب و کشور، مايه خرسندي و اميد و اعتماد، و براي بدخواهان و دشمنان و کينه ورزان نظام اسلامي، مايه بيم و هراس است.
ايشان با اشاره به تقارن هفته بسيج با ايام حماسه ی بزرگ زينب کبري سلام الله عليها افزودند: حماسه زينبي، مکمل حماسه عاشورا است و به يک معنا حماسه حضرت زينب سلام الله عليها، احياء کننده و نگهدارنده حماسه عاشورا شد.


ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 739
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 277518
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1